Hopp til innhold

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Retur

Retur og reklamasjon

Angrerett

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Varen skal sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det betyr at varen må være ubrukt, merkelappene må være på og varen må være uten lukt eller flekker. Varen må sendes i retur i sin originale emballasje der dette er mulig.

Rutine for retur

 1. Send oss en mail på thruntravels@thruntravels.no og gi beskjed om at du ønsker å retunere varen. 

2. Lever returpakken til nærmeste Posten/Bring utleveringssted. Merk pakken me følgende adresse: TH Run Travels AS, Nygårdshøyden 50A, 4319 Sandnes. Pakken kan ikke kan sendes med Postnord eller andre transportører eller legges i postkasse.

3.  Du får en bekreftelse på mail så fort vi har behandlet din retur. Vi gjør oppmerksom på at dette kan ta opptil 14 dager.

Reklamasjon

Hvis det er en feil med varen du har mottatt, har du som hovedregel reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil. 

Ved reklamasjon sender du e-post til oss på shop@carma.no slik at vi kan sende deg reklamasjonsskjema. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner.

Tilbakebetaling ved retur og reklamasjon

Når vi mottar din retur, vil du få en bekreftelse fra oss på e-post. Hvis du returnerer hele kjøpet, vil du få tilbakebetalt varen(e)s verdi innen 14 dager fra vi mottar din retur. 

Ved  VIPPS betaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet da du la inn bestillingen. Det tar mellom 3-10 dager før pengene er tilbake på ditt betalingskort.